Asiakaspalvelu

Lahti-Pisteen palveluneuvojat auttavat lahtelaisia kaupungin sähköisten palveluiden käytössä ja tarvittaessa opastavat oikean palvelun tai asiantuntijan luokse. Opastusta saa muun muassa rakennuspiirustuksia ja -lupia sisältävään Arska-palveluun, oman kotitalon tiedot sisältävään Kompa-palveluun sekä ajanvaraus asiantuntijalle, joukkoliikenteen asioissa ja ePalaute –järjestelmän käyttöön. Lahti-Pisteessä palvellaan joukkoliikenteen matkustajia ja asiakaspalvelijat neuvovat mielellään joukkoliikenteen käyttöön liittyvissä asioissa. Palvelupisteestä voi myös ostaa lippuja sekä ladata ja perustaa matkakortteja. Alennukseen oikeuttavia matkalippuja, esimerkiksi opiskelija- ja nuorisolippuja, voi hankkia vain Lahti-Pisteestä. Asiakaspalvelussa huolehditaan myös hajonneista ja kadonneista matkakorteista.

 

Asiakaspalvelun yhteystiedot
Lahti-Piste
Kirkkokatu 31
Lahden pääkirjasto
15140 LAHTI
puh. (03) 814 2355
lahtipiste@lahti.fi


Aukioloajat

Maananantaisin ja keskiviikkoisin klo 8-18
Tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin klo 8-16

Kesäaikana 5.6.-11.8.
Maanantaisin, tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin klo 8-16
Keskiviikkoisin klo 8-17

Katso myös:
Palaute
Myyntipisteet